Keresés ebben a blogban

2014. szeptember 9., kedd

RÖVIDEN MAGAMRÓL



Tisztelt ismerős és még ismeretlen Választó!


Ha Ön Rába György neve mellé teszi az X jelet, akkor egy valódi helyi jelöltet támogat, akinek kötődése az 1870-es évekről datálódik. Ezért én nem egy gazdasági egységnek, nem fesztivál-helyszínnek, nem egy projektnek tekintem a falut, annak működtetését, hanem hús-vér emberek, családok, intézmények sorsát, napi életét, közérzetét alapvetően befolyásoló szolgálatnak.

A régiek emlékeznek még nagyszüleimre, fiatalon elhunyt édesanyámra. Én pedig jó szívvel emlékezem a nagy lagzikra, szüreti felvonulásokra, az idős parasztgazdákra, az istállókra, az réges-régi iskolára, ahol öt tanterem, ha volt. Tudjuk, honnan jöttünk, de vajon tudjuk-e, hová tartunk?

Nagyközség lettünk. Lakosaink létszáma 5 ezer körüli. Az őslakosság és az újak aránya közel fele-fele, az előbbiek között több az idősebb, az újak között több a fiatalabb. Sok gyermekünk van, ezért sok a feladat az óvodai, iskolai ellátás terén. Pár év múlva jelentősen növekedik majd az iskolába lépők száma. A felkészülést már tegnap meg kellett volna kezdeni.

Programomban szó esik erről és másról is. Szóróanyag formájában, az internet segítségével igyekeztem, igyekszem eljuttatni mindenkihez.

A fészbúkon a Szada 21.Század oldalon, RÁBA GYÖRGY saját oldalán,
a neten a www.raba-szadavoks.blogspot.com   oldalon olvasható minden anyag.
A sors akaratából Tatabányán születtem. Az ötvenes években nem mindig ott élt az ember, ahol akart, így került a családunk Tatabányára. Minden nyarunk itt, Szadán telt el, fönn, a Szőlőhegyen, ahol óriási focicsaták dúltak már nyugdíjas pajtásaimmal. vagy éppen együtt jártuk az erdőt, csentünk itt-ott gyümölcsöt. 

Középiskolába Esztergomban jártam, a Ferences Gimnáziumba. Később a vendéglátásban szereztem képesítéseket, aztán a 90-es évek elején, egy, az akkori zavaros privatizációs, kárpótlási jegyes világban ért súlyos veszteség után felhagytam a vállalkozás világával. Megfizettem az árát, megtanultam a leckét. A sors azonban végül igazságot szolgáltatott. Írom ezt azért, hogy a rosszindulatú, névtelen rágalmazások elébe menjek, hiszen ez itt sem idegen egyesektől. 

Tanulni kezdtem és a következő 8 évben két diplomát szereztem, általános pedagógus és mesterszakos bölcsész vagyok, évek óta szakiskolában tanítok, az idegenforgalom, vendéglátás, szállodaipar területen. Ősztől már csak óraadóként dolgozom.
Négy felnőtt gyerekem és három unokám van. Itt élek feleségemmel a Szőlőhegyen. Nyugodt, toleráns, másokat mindig meghallgató, határozott és szókimondó ember vagyok.
Ha rám adja szavazatát, jól dönt!
Ha képviselőként látna a testületben, ne feledje az X-et jelölni.
Ha polgármesterként is szavazna rám, akkor mindkét helyre tegye az X - et!


Ne az Ön szavazatán múljon,
DE AZ ÖN SZAVAZATÁN IS MÚLIK!
RÁBA GYÖRGY POLGÁRMESTER-JELÖLT, KÉPVISELŐ-JELÖLT


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése