Utak és útelágazások
Szada- és minden Pest-környéki település évtizede küzd azzal, hogy a fővárosból kitelepülő „bevándorlók” más fajsúlyú igényei, közlekedési szokásai, a főváros-környéki turizmus fejlődése és fejlesztése, és számos egyéb ok miatt utakat kell építeni.
Szadán is, és másutt is, komoly feladat, és nagy költség eme igények kielégítése. Sok helyütt hiányosak még a közművek, a helyi bekötések, ezernyi ok késleltetheti az út építését. Azt gondolná az ember, hogy legalább ott készül majd el a szilárd burkolatú út, ahol minden feltétel adott, és ahol nagy a szükség. Ez azonban nem így van.
Milyen szempontok alapján mérlegel a hivatal akkor, amikor egy-egy település-rész ilyen fejlesztéséről dönt?
Ezt Szadán, t. Választó, sosem tudjuk meg. Nem tudjuk meg, mert ugyan, mi indokolja a semmibe vivő út megépítését a Nordénia mögötti szavannán, és mi nem indokolja a sűrűn lakott Szőlőhegyen? Miért fontos villámgyorsan rendbe tenni a Dózsa György út-menti felső mellékutcákat, és miért nem fontos elkészíttetni a Szabadság utca Arany János utcáig vezető mintegy 850 méteres szakaszát? Ezekre e kérdésekre már nem várunk választ.
Helyette inkább a
Szada 21. Század Program az alábbi tervet osztja meg Önökkel:
1. 2012 őszéig az alábbi szakaszokra megtervezzük és megépítjük a szilárd
burkolatú utat
A szeszfőzdétől az Arany János utcáig,
A Fenyvesliget legeleje, Kőrösi Csoma- Papnevelde utvák határolta rész
A Hajós-villától a Borkő, Szőlőhegy, Zalagyöngye, Felső-Szélső utcák
2. 2015 őszéig A Székely Bertalan út bal oldali mellékutcái-
Árpád, Mátyás és Aradi utcák.
Ennél messzebbre- időben- nem tervezhetünk. Abban bízunk, hogy a 2014-es választásokig úgy előkészítjük a 2. szakaszt, hogy azt már egy másik, új vezetés is megépítheti majd.
3. A terv költségveti vonzatait, forrásait később, egységes táblázatban közreadjuk!A kellő pénzmennyiség rendelkezésre áll.
Rába György
Nevünk mellé X-et tehet,
Fejlesztésben biztos lehet!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése